2017. április 17., hétfő

Tojáskereső játék 2. rész

Tojáskereső játék
2017.04.17.
 
Folytattam a Balatonnál.
 Úsztam a Laguna-ba.
Teáztam a Tudás kertjében.
Eltévedtem a Labirintusban, 5 tojással a kosaramba, nem tudtam merre keresgéljem a többit.
Gödörben össze-vissza ugráltam mire meglett. :)
Nagyon edzésbe voltam, ezért futni is elmentem. Az erdei futópályára.
Befagyott tóhoz mentem, hát nem feltették a tojást karácsonyfa dísznek?! :D
Itt sem azonnal találtam meg. El sem hiszem, ekkora tojást nem észrevenni... xD
Galéria
Végül a Határvidékre mentem, ahol szintén már jártam. Először a tavalyi nyulat találtam meg.
Őszinte leszek az utolsó tojásban kaptam segítséget, ugrándozhattam volna, sosem találtam volna meg szerintem.
Kész, összegyűjtöttem.
Hazavittem.
 Kalandos nap volt, remek játék, élveztem. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése